O nama

intelekticcca

Naši turistički brendovi

Classique
Turistički brand Classique je, kao što ime govori , namijenjen klasičnim ljubiteljima Mediterana koji svoj odmor provode na tradicionalan način, vole biti blizu lijepe plaže, a ujedno nedaleko od kakvog gradića. Na smještajni objekt gledaju kao na neku svoju bazu, ishodište za nove dogodovštine i spoznaje, te ga izabiru u skladu sa svojim preferencijama i kupovnom moći. Prvenstveno u vašem interesu, na svim destinacijama imamo na raspolaganju brojne fakultativne izlete koje vode vodiči i predstavnici Intelekte, džepne priručnike sa zanimljivim i potrebnim informacijama, mogućnost najma automobila i raznih skutera koji se mogu rezervirati već u agenciji ili na licu mjesta. Od ove godine postoji mogućnost najma motornih čamaca, koje možete voziti i bez ispita.

Emotions
Turistički brand Emotions, namijenjen je gostima koji su spremni za svoj odmor izdvojiti malo više novca, pa zato opravdano i očekuju nešto više. Međutim, tu se ne radi o tome da netko želi biti u smještajnom objektu najviše kategorije, a zatim traži po svim agencijama gdje će ga dobiti po najnižoj cijeni. Ljubazni djelatnici organizatora putovanja koji će vam sve pripremiti, isto trebaju nešto zaraditi, a vi imate istovremeno ugodan osjećaj zadovoljstva prema onima koji će se truditi za vaš jedinstveni osjećaj odmora. Osim toga, Emotions odmori ne znače samo skupi smještajni objekti, već prije svega i sve ostale prateće usluge u domeni organizatora, koji tek zajedno kao cjelina omogućuju da vaš odmor bude zaista nešto jedinstveno. Gosti koji će izabrati program Emotions imaju mogućnost prilikom rezervacije, po simboličnoj paušalnoj cijeni od 78,00 kn po osobi doplatiti za 3 od sljedeće dodatne usluge: VIP lounge u zračnoj luci Ljubljana ili Maribor, besplatan prijevoz za dodatnih 10 kg prtljage, VIP sjedalo i menu-e na zrakoplovu prilikom odlaska ili priliko povratka, poseban transfer zračna luka u destinaciji – hotel – zračna luka, raniji check in ili kasniji check out, mini spa welcome, romantičnu večeru, VIP poludnevni razgled i Intelektinu gala večeru.

Dinamique
Turistički brand Dinamique namijenjen je gostima koji na prvo mjesto svog odmora stavljaju sport ili hobi, te prije svega po tom kriteriju odabiru destinaciju za svoj odmor. Tako smo za vas istražili cijelo Sredozemlje i pretražili najpopularnija mjesta za surfanje, zmajarenje, ronjenje, biciklizam, planinarenje, golf itd... Za vas smo zakupili smještajne objekte na najbližim, najidealnijim lokacijama, a s veseljem ćemo organizirati i sve popratne aktivnosti kao što su: prijevoz, najam ili pohranjivanje opreme, razna osiguranja, rezervacije početnih sati itd.

Nostalgie
Turistički brand Nostalgie namijenjen je romanticima i idealistima koji traže zadnje, netaknute , intimne kutke Mediterana, gostima koji bježe od masovnog turizma i spremni su istražiti nešto novo. Za vas smo istražili izvorna odmarališna mjesta udaljena od glavnih turističkih tokova, otoke na kojima još nema čak ni međunarodne zračne luke. Odmor iz programa Nostalgie namijenjen je iskusnim putnicima, putnicima koji su već razgledali većinu popularnih turističkih destinacija, ali su im sad želje i prohtjevi malo drugačiji.
Program Nostalgie uz usluge navedene u cjeniku, uvijek uključuje sve potrebne dodatne transfere i eventualni brodski prijevoz, te sve troškove organizacije zamjenskih smještajnih objekata i dodatnih troškova prijevoza ukoliko bi brodski prijevoz bio otkazan ili odgođen zbog vremenskih uvjeta.

La Vie
Turistički brend La Vie rezerviran je za Intelektine klubove. Koncept brenda uvijek nadopunjujemo, jer u našim klubovima ne postoji već unaprijed napravljen program aktivnosti po točno dogovorenoj satnici kao u školi, već je ipak sve puno više opuštenije i prilagođeno određenoj skupini u obliku raznih aktivnosti koje će za vas, u dogovoru s hotelskim animatorima, prirediti naši predstavnici.
Ako volite provoditi vaš odmor u društvu prijaelja i poznanika, dobro će vam doći da se netko na koji sat brine za vašu djecu ako se želite okušati u prijateljskoj nogometnoj utakmici, odbojci, boćanju ili ako želite odigrati međunarodnu partiju šaha ili sudjelovati na nekom turniru u kartanju. Izazivamo vas!

Specifique
Turistički brend Specifique sadrži grupirane, posebne, tradicionalne, ali izvorne programe za obilazak svih odredišta na destinaciji s naglaskom na razglede, otkrivanje i upoznavanje povijesnih, kulturnih i prirodnih znamenitosti, odnosno ljepota pojedine destinacije.

Kod nas se ništa ne prepušta slučaju

Garancija najpovoljnije cijene
Nakon više od četvrt stoljeća napornog rada, promijenila su se vremena kad smo htjeli imati uvijek i svugdje najpovoljnije cijene, ali i često na štetu same kvalitete. Turistička agencija Intelekta priznata je međunarodna tvrtka s kojom putuju ljudi koji cijene svoje slobodno vrijeme, ljudi koji se stide svoj odmor rezervirati preko raznih trgovaca hranom ili na benzinskim pumpama, a zatim se žaliti da ništa nije bilo kako su očekivali. Iskustvo, znanje i tradicija ipak nešto vrijede i znače, a pogotovo to dođe do izražaja onda kada ništa ne ide onako kako si čovjek zamisli. Nadalje, Intelekta je na većini destinacija na koje prevozi svoje putnike, skoro uvijek jedan od prvih i najstarijih organizatora putovanja i partnera. Intelektini putnici na svim destinacijama Mediterana slove kao dobri gosti koji poštuju drugačije ljude, tradiciju i običaje, gosti koji omogućuju solidnu zaradu lokalnom stanovništvu. Uglavnom, Intelektu i njene goste primaju, nasreću, posvuda kao najdraže goste, te se zbog toga i najbolje i najiskrenije odnose prema njima. Upravo zbog toga i raznih ostalih sitnica, možemo neskromno naglasiti da u Intelekti garantiramo najpovoljniju cijenu, odnosno cijenu u kojoj pametniji dobivaju više nego kod konkurencije.

Garancija kvalitete
U ovom katalogu ne obećavamo vam puno, ali se držimo svojih obećanja. Ako prilikom dolaska u vaš hotel iznimno nešto ne bi bilo kako je obećano u katalogu, odmah se obratite našim predstavnicima ili dežurnoj službi. U Intelekti vam garantiramo da će se problem riješiti u sljedećih 24 sata, te će vam se zbog neugodnosti ili bilo kakve greške toga tipa, na licu mjesta ponuditi odgovarajuća kompenzacija.

Svi naši putnici osigurani su od nezgode
Naravno da svi žele što manje nezgoda na odmoru, kako bi svoje ljetovanje iskoristili punim potencijalom. Pa ipak, kažu da "nezgoda nikad ne spava" – a to isto vrijedi i na odmoru. Vaša sigurnost i zdravlje za nas su najvažniji. Zato smo s osiguravajućom kućom "Triglav" sklopili poseban paušalni ugovor za osiguranje turista protiv nezgode. Općenito, to znači da su svi putnici koji putuju s nama osigurani od mogućih nezgoda koje bi se, eventualno, dogodile u vremenu trajanja putovanja. Osiguravajuća svota za slučaj smrti zbog nezgode iznosi 8.400 €, a u slučaju invalidnosti 16.800 €. Detaljna objašnjenja kriterija i obujma osiguranja određena su u pripadajućim općim uvjetima osiguravajuće kuće PG-NE/06-11 i PG-ntu/11-2.

Zdravstveno osiguranje s asistencijom
Svim putnicima koji aranžmane iz ovog kataloga uplate po redovnim cijenama, Intelekta kao nosioc osiguranja poklanja zdravstveno osiguranje s asistencijom CORIS, osiguravajuće kuće AS d.d. To osiguranje putnicima osigurava 24-satnu zdravstvenu asistenciju, financijsku sigurnost u slučaju iznenadne bolesti ili nezgode na putovanju u okviru dogovorene osigurane svote (do 15.000 EUR svakom Intelektinom osiguraniku s pokrićem troškova liječenja i lijekova, svih potrebnih spasilačkih transfera i medicinskog prijevoza u domovinu). Detaljna objašnjenja i opseg osiguranja navedena su u Općim uvjetima za Intelektine putnike, objavljenim na www.intelekta.com i na www.coris.si.

Garancija insolventnosti (jamčevina)
Jeste li ikada čuli da su se putnici neke poznate inozemne agencije s odmora morali vratiti o vlastitom trošku, jer se njihova domicilna agencija u međuvremenu našla u financijskim teškoćama? No međutim, kod nas u Intelekti ste osigurani i u slučaju da mi ne bismo bili u mogućnosti platiti vaš povratak s destinacije. S osiguravajućom kućom "Triglav"
sklopili smo "Osiguranje insolventnosti organizatora turističkih putovanja", što znači da osiguravajuća kuća jamči plaćanje troškova vašeg povratka s turističkog putovanja u mjesto vašeg stalnog prebivališta, u vrijeme i vrstom prijevoznog sredstva (odnosno drugim cjenovno podjednako vrijednim načinom prijevoza), kao što ste rezervirali.

Osiguranje odgovornosti
Je li vam se možda nekad dogodilo da ste se vratili s godišnjeg odmora nezadovoljni jer ste za vrijeme trajanja putovanja, oštećenja pretrpili vi ili vaše stvari, a krivnja je bila na strani organizatora putovanja? Da bi otklonili takve posljedice, s osiguravajućom kućom Triglav sklopili smo poseban paušalni ugovor za moguća oštećenja putnika i njihovih stvari za koje odgovornost snosi Intelekta. Osiguravajuća svota za oštećenja osoba i stvari iznosi
€ 58.500. Detaljna objašnjenja kriterija i obujma osiguranja određena su u pripadajućim općim uvjetima osiguravajuće kuće (PG-odg/12-1).

Stručni savjet uz prijavu i rezervacija po želji gosta
Kao jedan od vodećih srednjeeuropskih organizatora putovanja u regiji Alpe-Adria za Mediteran možemo vam na svim destinacijama organizirati i ono čega nema u ovom katalogu. Ako u samom katalogu ne pronađete destinaciju, odnosno objekt u kojem bi željeli provesti godišnji odmor ili želite neku drugu, individualnu, djelomično ili posebno za vas organiziranu uslugu, nazovite nas pa ćemo se potruditi udovoljiti vašoj želji u najkraćem mogućem vremenu.

Kreacija i rezervacija aranžmana po vlastitim željama
Intelekta – Kraljica Mediterana, naravno, nije namijenjena samo klasičnim kupcima paketa turističkih aranžmana, već isto tako, odnosno prije svega samostalnim iskusnim ljubiteljima Mediterana, koji si svoj odmor ponekad rado kreiraju i sami.

Obavijest o polasku
Svaki dobar odmor mora započeti bezbrižnim dolaskom u zračnu luku. Stoga ćete najkasnije 5 dana prije polaska dobiti obavijest o satu polaska i svim drugim podacima potrebnim za putovanje, poštom ili e-mailom na adresu koju ste nam ostavili prilikom prijave ili u ovlaštenoj agenciji gdje ste rezervirali aranžman.

Asistencija u zračnim lukama
U polaznim zračnim lukama Ljubljana, Maribor, Venecija, Klagenfurt i Graz, skoro uvijek će vas dočekati naši ljubazni predstavnici koji će vam uručiti sve dokumente potrebne za putovanje. Pomoći će vam oko svih carinskih formalnosti i prijavi za let, te vas ispratiti na avion.

Renomirane zrakoplovne kompanije
Vaša sigurnost naša je briga. Sa sigurnošću se ne kockamo i na njoj ne štedimo. Zato smo se potrudili i izabrali najkvalitetnije zračne prijevoznike, koji osiguravaju točnost, sigurnost i brigu za putnike. Ljubazno zrakoplovno osoblje omogućit će vam ugodan let i dobar osjećaj.

Prijevoz od zračne luke do izabranog objekta i piće dobrodošlice
Odmah po dolasku u destinaciju, nakon obavljenog pregleda putnih dokumenata, dočekat će vas naši turistički predstavnici, ljubazno vas pozdraviti i otpratiti do autobusa, minibusa, taxi-ja... koji će vas odvesti do vaših odabranih hotela. Informirat će vas o vremenu i mjestu prvog informativnog susreta, te vas pozvati na piće dobrodošlice.

Info mape
Radi lakše organizacije vašeg odmora, na recepciji hotela ćete cijelo vrijeme boravka imati na raspolaganju tzv. info mapu. U mapi ćete pronaći mnoštvo korisnih podataka, posebno informacije o kraju u kojem boravite, o mogućnostima fakultativnih izleta, vremenu posjeta naših predstavnika i njihov telefonski broj, te dan prije odlaska sve informacije vezane za vaš povratak.

Organizirani fakultativni izleti
Budući da mnogi odmor u inozemstvu ne zamišljaju samo kao kupanje i sunčanje, posebnu smo pažnju posvetili odabiru fakultativnih izleta. Od velikog broja izleta koji se nude, izabrali smo one koji predstavljaju nešto što se bilo gdje drugdje ne može vidjeti niti doživjeti. Raznovrsna paleta fakultativnih izleta obogatit će vaš odmor, posebno zato jer će biti vođeni od strane naših stručnih predstavnika.

Mogućnost najma automobila
Ukoliko ste putnik koji rado otkrivate destinaciju u vlastitom aranžmanu, nudimo vam na svim odmarališnim destinacijama iz ovog kataloga mogućnost najma automobila. Uz posebne cijene navedene u cjeniku, automobil možete rezervirati od kuće, uz rezervaciju ili direktno na destinaciji, kod Intelektinih predstavnika.

Intelektini predstavnici
U svakoj odmarališnoj destinaciji čitavo vrijeme bit će vam na raspolaganju Intelektini predstavnici. Gotovo svaki dan će vas posjetiti u vašem smještajnom objektu i upoznati vas s tekućim informacijama. Oni su vaše osobe od povjerenja – vaša svojevrsna "diskretna pomoć" u zaleđu. Ako ih ne trebate - u redu. Ako biste imali kakav problem ili zatrebate savjet, pomoći će vam kako najbolje umiju i znaju.

Kontrola kvalitete
Redovito brinemo za provjeru kvalitete našeg rada i ponuđenih usluga. Obavljamo česte preglede odabranih destinacija, objekata, fakultativnih izleta, pa i naših djelatnika. Sistemom cjelovite kontrole kvalitete uvijek iznova čuvamo ono što ste pohvalili, a ispravljamo ono što ste kritizirali. Ankete koje već niz godina dijelimo na kraju vašeg odmora, predstavljaju nam izuzetno važne povratne informacije.

Organizirani prijevoz do zračnih luka Ljubljane i Maribora
Putnicima iz Zagreba nudimo mogućnost organiziranog prijevoza do zračne luke Ljubljana ili Maribor i nazad po povoljnoj cijeni od 350,00 kn. Posebna cijena vrijedi po osobi, uključujući prtljagu, ukoliko se za prijevoz odlučite i platite ga prilikom prijave. Prijava transfera je ovisna o slobodnim mjestima na prijevoznom sredstvu.
Intelekta zadržava pravo otkaza transfera u slučaju nedovoljnog broja putnika.

Organizirani prijevoz do zračne luke Marco Polo, Venecija
Uz pravovremenu rezervaciju možemo vam iz Zagreba organizirati transfer do gore navedene zračne luke. Cijena transfera ovisi o broju putnika prema određenoj destinaciji. Prijava transfera je ovisna o slobodnim mjestima na prijevoznom sredstvu.
Intelekta zadržava pravo otkaza transfera u slučaju nedovoljnog broja putnika.

Posebne snižene cijene za parkiranje ili besplatno parkiranje
Svim putnicima koji se prijave na putovanje iz ovog kataloga nudimo posebne snižene cijene parkiranja u zračnoj luci Ljubljana (parkiralište P2) po cijeni 363 kn za 8 dana i 569 kn za 15 dana. Organizirali smo posebne snižene cijene za parkiranje u zračnim lukama Venecija, Klagenfurt i Graz, te besplatno parkiranje u zračnoj luci Maribor. Jedini uvjet je da se za parking odlučite odmah kod rezervacije.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

SADRŽAJ ARANŽMANA
Organizator vašeg putovanja je Intelekta Murska Sobota d.o.o. koja jamči provedbu i realizaciju objavljenog programa prema opisu sadržaja aranžmana. Organizator će ostvariti sadržaj aranžmana u potpunosti i na opisan način, osim u slučaju izuzetnih okolnosti (rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode, intervencije nadležnih državnih institucija i sl.).

PRIJAVE I UPLATE
Prilikom prijave putnik potpisuje ugovor o putovanju (prijavnicu), koja je ujedno i potvrda rezervacije, s naznakom: “ upoznat sam s općim uvjetima poslovanja i programom putovanja, te iste u cijelosti prihvaćam ”. Na taj način sve što je navedeno u ovim uvjetima, postaje pravna obaveza, kako za putnika, tako i za organizatora.
U slučaju prijave putem telefona ili interneta, računa se da je putnik prihvatio odredbe ovih Općih uvjeta poslovanja i program putovanja, u trenutku kad je telefonski, odnosno putem interneta naručio turistički aranžman. Bitan uvjet za valjanost prijave putem telefona, odnosno interneta je plaćanje računa u skladu s navedenim datumom i uvjetima. Ukoliko u programu putovanja nije drugačije navedeno, prilikom prijave uplaćuje se 30% cjelokupne vrijednosti aranžmana, a preostalih 70% cijene aranžmana potrebno je uplatiti najmanje 22 dana prije polaska. Ako je početak dogovorenog putovanja u trenutku sklapanja ugovora manje od 22 dana, plaća se cijeli iznos putovanja u trenutku sklapanja ugovora. U slučaju da putnik ili agencija gdje je izvršena rezervacija, ne plati aranžman u predviđenom roku, računa se da je otkazao aranžman i organizator ima pravo obračunati troškove otkaza u skladu s točkom OTKAZ I ODUSTAJANJE OD PUTOVANJA.

CIJENE ARANŽMANA
Cijene za sve aranžmane su određene programom putovanja, odnosno ljetovanja, te su važeće od dana objave programa. Organizator zadržava pravo povišenja objavljenih cijena ako se promijeni tečaj referentnih valuta na osnovi kojih je iskalkulirano putovanje, te ukoliko je došlo do povećanja troškova prijevoza što uključuje i povećanje cijene goriva i povećanja pristojbi (zrakoplovnih, lučkih i sl.). O eventualnom povećanju cijene organizator će putnika obavijestiti najkasnije 20 dana prije polaska. Ukoliko povećanje cijene iznosi više od 10%, putnik ima pravo raskinuti ugovor i ima pravo na povrat uplaćenog iznosa, iako bez prava nadoknade štete i eventualnih troškova ishođenja vize, putnog osiguranja, cijepljenja i sličnih troškova. Eventualni popusti i pogodnosti se ne zbrajaju, te se međusobno isključuju. U slučaju da postoji više različitih popusta, putnik može izabrati onaj popust koji mu najviše odgovara.
Organizator može u programu odrediti ili dopustiti mogućnost da putnik, usluge koje će biti izvedene u inozemstvu, plaća u samoj destinaciji (npr. fakultativni izleti). U tom slučaju organizator ne nastupa kao organizator niti kao posrednik, već samo isključivo kao informator. Stoga putnik prijavljuje sve zahtjeve po reklamaciji u samoj destinaciji (u inozemstvu).

KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGA
Kategorizacije smještajnih objekata (broj zvjezdica), navedene u ovom katalogu su određene u odnosu na lokalne, odnosno nacionalne kategorizacije važeće u trenutku izlaska ovog kataloga, subjektivno mišljenje naših gostiju iz prošlih godina, u odnosu na ocjene drugih renomiranih organizatora putovanja, u odnosu na iskustvo Intelektinih predstavnika i prema pregledu hotela od strane Intelektinih djelatnika. Osim toga, navedene su i službene nacionalne kategorizacije, pa zato organizator za njih ne odgovara. Obroci, komfor i ostala ponuda su pod nadzorom lokalnih turističkih organizacija. Standardi turističke ponude između odabranih mjesta i destinacija su različiti i neusporedivi. Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu usmenu ili pismenu informaciju koju je putnik dobio na prodajnom mjestu, a koja nije u skladu s opisom usluga u ovom programu. Organizator, isto tako, ne odgovara za informacije na web stranicama koje adrese ćete naći u ovom katalogu, budući da se radi o vlastitim domaćim stranicama pojedinih hotela, na čije oblikovanje organizator nema utjecaja. Opis usluga i objekata u pojedinom katalogu vrijedi samo za one putnike koji se prijave prema tom katalogu, odnosno koji plate izabrani objekt po cijenama objavljenim u pojedinom katalogu. U slučaju “last minute” ponuda i drugih akcija, vrijede isključivo opisi koji su navedeni uz konkretnu akciju.

FORTUNA
Smještaj rezerviran prema ponudi Fortuna ne garantira smještaj u točno imenovanom objektu, već u neodređenom objektu rezervirane nacionalne kategorizacije. Osim destinacije, kategorije i vrste usluge (N, NZ, POL, PP, AI) uobičajeno se ne obećavaju nikakve druge usluge, pa tako i nisu dio ugovora o putovanju. Razmještaj gostiju po hotelima obično se organizira tek prilikom dolaska u zračnu luku odabrane destinacije, u skladu sa slobodnim kapacitetima. Destinacija je određena zračnom lukom, no smještaj ne mora biti točno u tom mjestu, već može biti u bilo kojem od okolnih ljetovališta na samoj destinaciji. Pojedini putnici ili skupine putnika u istom terminu mogu biti smješteni u različitim smještajnim objektima i na različitim odmarališnim lokacijama, iako su svi platili istu cijenu.

PROMJENA PROGRAMA
Organizator ima pravo promijeniti program, ukoliko nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (vidi točku SADRŽAJ ARANŽMANA). Ugovoreni smještaj organizator može zamijeniti u samoj destinaciji, samo smještajem u objektima iste ili više kategorije i na vlastiti trošak. Zračni prijevoznici pridržavaju pravo promjene reda letenja, što se može dogoditi i neposredno prije samog odlaska, o čemu putnik mora biti pravodobno obaviješten. Uslijed različitih razloga, kao što su štrajkovi, loši vremenski uvjeti, nužni poslovi održavanja, popravaka, opterećenja zračnog prostora, može doći do kašnjenja na koje organizator nema utjecaja. Za dodatne troškove ili neiskorištene usluge ili bilo koju drugu štetu koja nastane zbog kašnjenja, u skladu sa zakonskim propisima odgovara prijevoznik. Kod kružnih putovanja, odnosno tura, putnik mora uvažiti mogućnost da su neki muzeji, crkve, arheološka nalazišta i sl. zatvorena upravo onaj dan kad je u programu predviđen njihov razgled, pa stoga organizator zadržava pravo promjene redoslijeda pojedinih razgleda, odnosno, odgovarajućih zamjenskih razgleda.

TRAJANJE PUTOVANJA I REZERVIRANA USLUGA
Prvi i zadnji dan putovanja namijenjeni su dolasku i odlasku u ljetovališno mjesto, a s tim su povezani transferi i smještaj. Sat odlaska može biti i popodnevni odnosno večernji, a sat povratka i jutarnji. U svakom slučaju se dan odlaska i dan povratka računaju kao dani putovanja. Hotelijer kod dolazaka u kasnim večernjim satima nije dužan putniku servirati večeru, a jednako vrijedi i za zajutrak kod odlazaka u ranim jutarnjim satima. Molimo da uvažite da rezervirana pansionska usluga vrijedi samo u vrijeme vašeg boravka u destinaciji i to od trenutka kad se prijavite na recepciji do trenutka kad se odjavite.

PRAVO ORGANIZATORA NA OTKAZ PUTOVANJA
Organizator programa može potpuno ili djelomično otkazati aranžman, ako prije ili za vrijeme trajanja aranžmana, nastupe izvanredne okolnosti koje se nisu mogle otkloniti ili spriječiti. U slučaju da su te izvanredne okolnosti postojale u vrijeme objavljivanja i prodaje aranžmana, organizator bi imao opravdani razlog da program ne objavljuje i ne prima prijave i rezervacije. Organizator može otkazati aranžman ili dio aranžmana koji se dodatno naplaćuje (npr. transfer do zračne luke ) i u slučaju da se ne prijavi predviđeni minimalni broj putnika za pojedinu vrstu aranžmana odnosno prijevoza.
- za aranžmane s posebnim iznajmljenim zrakoplovom, vlakom ili brodom - 80% popunjenosti
- za autobusne aranžmane 40 putnika
- za aranžmane na redovitim zrakoplovnim linijama 15 putnika
- za transfer do zračnih luka 6 putnika
Organizator je dužan putnike o tome obavijestiti najmanje 7 dana prije početka izvršenja aranžmana. U ovim slučajevima organizator ne preuzima nikakvu obavezu za naknadu štete putnicima, nego će im vratiti cjelokupni uplaćeni iznos, odnosno iznos koji odgovara dijelu neiskorištenih usluga.

OTKAZ I ODUSTAJANJE OD PUTOVANJA
Ukoliko putnik želi otkazati putovanje, potrebno je da to učini pismeno. Datum pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun troškova otkaza kako slijedi:
- za otkaz do 30 dana prije početka putovanja, organizator zadržava 10% cjelokupne vrijednosti aranžmana,
- za otkaz od 29 do 22 dana prije početka putovanja, organizator zadržava 30% cjelokupne vrijednosti aranžmana,
- za otkaz od 21 do 15 dana prije početka putovanja, organizator zadržava 50% cjelokupne vrijednosti aranžmana,
- za otkaz od 14 do 8 dana prije početka putovanja, organizator zadržava 80% cjelokupne vrijednosti aranžmana,
- za otkaz od 7 do 1 dan prije početka putovanja, organizator zadržava 95% cjelokupne vrijednosti aranžmana,
- ukoliko se putnik ne pojavi na polasku ili otkaže putovanje na dan polaska ili čak nakon njegovog početka, organizator tereti putnika za cjelokupnu vrijednost aranžmana, koja može biti povećana do visine stvarnih troškova.
U slučaju da putnik mora otkazati putovanje zbog bolesti, smrti ili nesreće njega osobno ili bližih srodnika (roditelji, djeca, bračni partner), ili zbog poziva na vojnu vježbu do čega je došlo nakon sklapanja ugovora, a što bi imalo financijske posljedice, nudimo mogućnost osiguranja od otkaza putovanja u sklopu police putnog i zdravstvenog osiguranja. U navedenim primjerima putnika u cijelosti obvezuju Opći uvjeti osiguranja od otkaza turističkih putovanja osiguravajuće kuće, koji su sastavni dio ugovora o putovanju, za kojeg se sklapa osiguranje u slučaju otkaza.
U slučaju da putnik ne može osobno putovati, postoji mogućnost da svoju rezervaciju putovanja promijeni (prenese) na drugog putnika koji ispunjava zahtjeve potrebne za dotično putovanje, te je o promjeni dužan obavijestiti organizatora ili prodajno mjesto najmanje 8 dana prije početka putovanja. Sve dodatne troškove koji nastanu prilikom prijenosa rezervacije putovanja snosi putnik.
Za svaku promjenu rezervacije, ako je ta uopće moguća, organizator tereti putnika za 21,00 € po prijavi. Svaka promjena termina putovanja unutar mjesec dana do polaska, ne tretira se više kao promjena, nego kao odjava, za koju vrijedi gore navedena tablica troškova otkaza.

OBVEZE ORGANIZATORA
Organizator je dužan brinuti, kako o kvalitetnom izvršenju usluga, tako i pri izboru poslovnih partnera, te zastupati prava i interese putnika u skladu s dobrim običajima u turizmu i turističkim uzancama. Organizator je dužan putniku pružiti sve navedene usluge u programu aranžmana i odgovoran je zbog eventualnog, u cijelosti ili djelomičnog neizvršenja usluga. Organizator isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena ili neizvršenja usluga prouzrokovanih višom silom (pogledajte točku SADRŽAJ ARANŽMANA), ili kašnjenja prijevoznih sredstava za koje je, prema zakonskim propisima, odgovoran prijevoznik.

OBVEZE PUTNIKA
Putnik se dužan brinuti da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga, ispunjavaju uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima matične države, kao i zemlje u koju putuje. Ukoliko putnik na putovanju izgubi dokumente ili su mu isti ukradeni, a neophodno su potrebni za nastavak putovanja ili povratak u domovinu, mora na vlastiti trošak priskrbiti nove. Ukoliko je putniku zbog kršenja nekog od navedenih uvjeta, zabranjen nastavak putovanja, snosi sve posljedice i troškove koji pri tom nastanu. Nadalje, mora se pridržavati kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima (kod velikog broja hotela srednje i visoke kategorije propisana je odgovarajuća garderoba za ulazak u restoran, npr. duge hlače), te surađivati s predstavnikom organizatora i davaocima usluga u dobroj namjeri.
Ukoliko putnik ne bi poštivao svoje obaveze, odgovara organizatoru za učinjenu štetu, a organizator otklanja svaku odgovornost za štetu koju bi u tom slučaju pretrpio putnik. Ukoliko putniku vizu ishoduje organizator, on time ne jamči za uspješnost dobivanja vize, te ne refundira troškove ishođenja vize.
Putnik je kod prijave, dužan organizatoru dati točne podatke (koji će se koristiti u skladu sa zakonom), temeljem kojih će organizator izvršiti rezervaciju i najkasnije 5 dana prije putovanja putnika obavijestiti o točnom satu odlaska i dati mu ostale informacije u vezi s putovanjem. Nezaprimljena obavijest ne tretira se kao viša sila u korist putnika; troškove koji bi uslijed toga nastali snosi isključivo putnik osobno.
Ukoliko putnik želi tijekom putovanja osigurati popust, odnosno besplatan ulaz u muzeje, samostane, galerije i sl. mora sam i na vlastiti trošak pribaviti potvrdu koju najčešće izdaje veleposlanstvo zemlje koja se posjećuje..

PRTLJAGA
Sukladno odredbama pojedinih zračnih prijevoznika putnik ima pravo na besplatan prijevoz određene težine prtljage. Za svaki prekomjerni kilogram iznad dopuštene težine prtljage, putnik mora na licu mjesta nešto nadoplatiti. Djeca do 2 godine nemaju pravo na besplatan prijevoz prtljage.
Prijevoz životinja i posebne prtljage, kao što je bicikl, surf, golf oprema... plaća se dodatno, uobičajeno pri odlasku, neposredno u zračnoj luci, odnosno u samoj destinaciji. Prijevoz životinja i prtljage kao što su bicikl, oprema za surf ili golf potrebno je najaviti već prilikom prijave, a zračni prijevoznik, odnosno autobusni prijevoznik zbog ograničenih kapaciteta u svakom slučaju zadržavaju pravo odbijanja prijevoza tih životinja odnosno prtljage. Sve troškove, odnosno štetu, koji bi nastali uslijed toga, snosi putnik osobno. Prilikom prijave potrebno je najaviti i prijevoz svih predmeta čiji je prijevoz u ručnoj prtljazi zabranjen, ali vam je potreban zbog zdravstvenih razloga, npr. injekcije inzulina.
Organizator ne preuzima nikakvu odgovornost za izgubljenu, oštećenu ili uništenu prtljagu. Prijavu izgubljene ili oštećene prtljage, putnik osobno mora nasloviti na prijevoznika ili na hotel. Prilikom zračnog prijevoza za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija na temelju propisa koji vrijede u međunarodnom zračnom putničkom prometu. U slučaju gubitka prtljage putnik ispunjava obrazac PIR zrakoplovne kompanije – prijevoznika, te ga ispunjenog predaje predstavniku zrakoplovne kompanije, a jednu kopiju zadržava za sebe. Na temelju obrasca zračni prijevoznik mu isplaćuje odštetu po propisima koji vrijede u međunarodnom putničkom prometu.
Organizator isto tako ne odgovara za krađu ili oštećenje prtljage ili drugih osobnih stvari, dragocjenosti i dokumenata iz smještajnih objekata (preporučujemo najam sefa) i prijevoznih sredstava (zrakoplova, autobusa, brodova).

SOBE
Ukoliko putnik, prilikom rezervacije, nije nadoplatio sobe s nekim posebnim karakteristikama (pogled more, balkon, komfor, položaj – orijentacija, određeni kat…), bit će smješten u jednoj od soba koje su službeno registrirane za izdavanje gostima u dotičnom hotelu. Slike soba u katalogu su samo primjeri soba.
Raspodjela soba u nadležnosti je hotelijera. Organizator putovanja nema na to nikakvog utjecaja, želje putnika može proslijediti, ali ne može garantirati da će biti ispunjene. Kod smještaja u jednokrevetnoj sobi, putnik mora uvažiti da ona obično ne odgovara standardu dvokrevetne sobe, da je manja i ima slabiji položaj.
Kod smještaja tri osobe u istoj sobi ili studiju, putnik mora uvažiti da se najčešće radi o dvokrevetnoj sobi odnosno dvokrevetnom studiju s pomoćnim ležajem, pri čemu smještaj treće osobe ne odgovara standardu smještaja druge dvije osobe. Uglavnom se, naime, radi o ležaju na rasklapanje ili kauču, koji po veličini i udobnosti, nije jednak uobičajenom ležaju. Putnik mora, također, uvažiti da pomoćni ležaj donekle ograničava kretanje po sobi.
Prema međunarodnim običajima, uzancama i ugovorima s hotelijerima, izmjena gostiju u sobama se vrši između 12 i 15 sati. Zbog toga kod odlaska sobu treba napustiti do 12 sati, bez obzira na vrijeme polaska zrakoplova, budući da je treba pripremiti za nove goste. Isto tako, tek iza 15 sati možemo početi koristiti sobu prilikom dolaska. Neki hoteli, ovisno o zauzetosti soba, ponekad nude mogućnost produženog boravka što putnik sam dogovara i plaća na recepciji. U brojnim smještajnim objektima postoji kod dolaska, odnosno odlaska, mogućnost da odložite prtljagu u poseban prostor ili na označeno prikupljalište, ali uvijek na vlastitu odgovornost.
Gosti koji se prijave na “last minute” i razne druge akcije moraju znati da će dobiti sobe u skladu s opisima po konkretnoj akciji, iako će to obično biti najslabije sobe u hotelu. Hotelijer naime, uvijek ima određen broj gostiju koji su aranžman uplatili po kataloškoj cijeni i razumljivo je da će njima dati prednost.

ZDRAVSTVENI PROPISI I ZAŠTITA
Prema propisima Svjetske zdravstvene organizacije, za putovanje u pojedine zemlje, putnik je dužan obaviti cijepljenje i pribaviti odgovarajući dokument. Cijepljenje je isto obvezno i kada takav propis nastupi i nakon zaključivanja ugovora o putovanju; to ne može biti opravdan razlog za raskid ugovora, osim ukoliko bi postojale kontraindikacije za putnikovo zdravlje. U tom slučaju, putnik je dužan priložiti liječničku potvrdu. Putnik ima pravo na zdravstvenu zaštitu i zdravstvene usluge u zemlji i u inozemstvu, u opsegu i na način utvrđen propisima nadležne zdravstvene ustanove, te je dužan upoznati se s istima prije polaska na putovanje.

REKLAMACIJE ODNOSNO PRITUŽBE
Manje manjkavosti se ne uvažavaju. Ako su usluge navedene u programu, po mišljenju koje je neovisno od individualnih karakteristika pojedinog putnika, njegove starosti, spola, posebne osjetljivosti ili posebne neosjetljivosti, loše izvršene, putnik može predati pritužbu odnosno reklamaciju.
Pritužbeni postupak:
1. Odmah u samoj destinaciji putnik treba reklamirati neodgovarajuću uslugu, kod predstavnika organizatora putovanja, a u njegovoj odsutnosti kod davaoca usluga. Putnik je dužan surađivati s predstavnikom u dobroj namjeri, da se otklone uzroci pritužbe. Ako putnik ne prihvati ponuđeno rješenje reklamacije, koje odgovara uplaćenim uslugama prema programu, organizator neće uvažiti naknadne reklamacije i putnicima neće odgovarati na pismenu pritužbu.
2. Ako objektivnu pritužbu nije moguće riješiti s Intelektinim predstavnikom u samoj destinaciji, putnik je dužan odmah nazvati dežurni broj organizatora +386 41 730 072 i zahtjevati pismenu potvrdu o manjkavostima.
3. Najkasnije unutar 2 mjeseca po povratku s puta, putnik je dužan predati pismenu pritužbu na prodajnom mjestu gdje je rezervirao i prijavio se za putovanje i priložiti pismenu potvrdu potpisanu od predstavnika organizatora i eventualne račune za dodatne troškove. Pritužba mora biti potpisana, a može je prijaviti svaki putnik isključivo osobno u svoje ime, ili za to može pismeno opunomoćiti treću osobu. Punomoć mora biti u prilogu pritužbe. Organizator će sadržajno razmatrati samo pritužbe sa svim zahtjevanim priloženim dokumentima o uzroku reklamacije, i to predane u zakonski određenom roku.
4. Organizator putovanja je dužan donijeti pismeno rješenje na ovu pritužbu u roku 8 dana po primitku pritužbe, odnosno, u roku potrebnom za pribavljanje informacija o uzroku pritužbe kod davaoca usluge.
5. Do trenutka do kad organizator ne donese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u javna glasila.
Organizator će rješavati samo pritužbe, čiji uzrok nije bilo moguće otkloniti u odmarališnoj destinaciji. U slučaju da je sam predmet reklamacije mogao biti riješen u samoj destinaciji, a putnik nije imao pritužbe u samoj destinaciji, te o nepravilnostima nije obavijestio gore navedene osobe, računa se da se je putnik složio s takvom manjkavo izvršenom uslugom i time izgubio pravo do podnošenja kasnijih reklamacija sa zahtjevom za sniženje cijene usluge, odnosno plaćanja odštete.
Najviša naknada po pritužbi može dosegnuti iznos realne vrijednosti reklamiranog dijela aranžmana, ali ne i dijela aranžmana, odnosno usluge koje je putnik već iskoristio i bio s njima zadovoljan. Ovime se isključuje pravo kupca na naknadu idealne štete. Kod "last minute" aranžmana i ostalih aranžmana po sniženim akcijskim cijenama, radi se o skromnijem smještaju, iako povoljnijem i prije svega namijenjenom putnicima kojima kvaliteta smještaja nije najvažnija. Putnik koji se odluči za takav aranžman je u skladu s Općim uvjetima poslovanja upozoren na nižu kvalitetu aranžmana prije sklapanja ugovora, pa zato nema pravo do uvažavanja zahtjeva za spuštanjem cijene koji bi nastajali iz naslova kvalitete smještajnog objekta.

NADLEŽNOST SUDA
Za rješavanje svih mogućih sporova, koji nisu mogli biti riješeni mirnim putem, nadležan je sud u Murskoj Soboti.

Odgovorni organizator:
INTELEKTA M. SOBOTA, d. o. o., Prežihova ul. 5, 9000 Murska Sobota